.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمله هکر‌ها به بزرگترین دانشگاه تکنولوژی رژیم صهیونیستی
یک دانشگاه تکنولوژی در حیفا پس از اینکه مورد حمله هکرها قرار گرفت از فاش شدن اطلاعات خود ابراز نگرانی کرد.
حمله هکر‌ها به بزرگترین دانشگاه تکنولوژی رژیم صهیونیستی

شمال نیوز : سرور‌های دانشگاه تکنولوژی «تخنیون» در حیفا هدف حمله هکر‌ها قرار گرفت و این دانشگاه از مورد استفاده قرار گرفتن اطلاعات علمی کاربردی خود ابراز نگرانی و اعلام کرد احتمال دارد اطلاعات درباره صنایع نظامی صهیونیستی به دست هکر‌ها افتاده باشد.

 

دانشگاه تخنیون بزرگترین دانشگاه تکنولوژی سرزمین‌های اشغالی و مرکزی برای تدریس امنیت سایبری است و احتمال دارد گروه جدیدی که مخالف رژیم صهیونیستی هستند و خود را «دارک بیت» معرفی می‌کنند پشت این حمله هکری باشند.

 

این حمله به شکل باج‌افزاری انجام شده، اما موارد درخواستی این گروه هکری بیانگر مخالفت ایدئولوژیک آن‌ها با رژیم صهیونیستی به عنوان دولتی آپارتاید است. این گروه درخواست ۸۰ بیت‌کوین کردند و گفتند اگر تا ۴۸ ساعت آینده آن را دریافت نکنند، ۳۰ درصد درخواست خود را افزایش خواهند داد.

 

گروه‌های امنیت سایبری صهیونیستی در حال حاضر با همکاری دانشگاه تخنیون روی این حادثه کار می‌کنند. دانشگاه طبق روال به کار خود ادامه داده و دانشجویان لپ‌تاپ‌های خود را به شبکه دانشگاه متصل نمی‌کنند. اما از آنجا که این دانشگاه مربوط به تکنولوژی است، مشخص نیست چندتا از کلاس‌ها می‌توانند به روال عادی خود ادامه یابند. به گزارش جروزالم پست، کارشناسان ارزیابی کردند که به احتمال زیاد هکر‌ها به اطلاعات بسیاری دست یافته باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.